یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

ویدئو | «ناتی داگ» اصرارد دارد The Last of us ۱ را بازسازی کامل در نظر بگیریم نه یک ریمستر ساده!

  • کد خبر: ۱۲۳۴۲۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
ویدئو | «ناتی داگ» اصرارد دارد The Last of us ۱ را بازسازی کامل در نظر بگیریم نه یک ریمستر ساده!
ویدیویی جدید از بازسازی Last of us ۱ منتشر شده تا همه مواردی که این بازسازی، نسخه اصلی را ارتقا داده، توضیح دهد.

شهرآرانیوز - نسخه جدید The Last of Us Part ۱ درست از زمان معرفی اولیه در ماه ژوئن، مرتبا به‌عنوان یک بازسازی کامل معرفی شده است، و نه فقط یک ریمستر برای پلی استیشن ۵. به طور طبیعی، توسعه‌دهندگان برای بازسازی کامل یک بازی در مقایسه با ریمستر کار بیشتری دارند. در این میان قیمت ۷۰ دلاری بازسازی The Last of Us Part ۱ به نظر می‌رسد برای بسیاری از افراد گران باشد. استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) برای برطرف‌کردن این تلقی می‌خواهد نشان دهد آنچه گیمر‌ها برای آن پول می‌پردازند، ارزشش را دارد.

شان اسکیگ (Shaun Escayg)، مدیر نوآوری این بازسازی، می‌گوید:

«از نظر من، چیزی که این بازی را تبدیل به یک بازسازی کامل کرده، مجموع پیشرفت‌های آن است. این فقط مربوط به شخصیت‌ها، محیط‌ها، کارگردانی هنری و غیره نیست که روی سخت‌افزار بهتری اجرا می‌شوند. ما همه چیز را -از جزئیات هنری و فن‌آوری [نورپردازی] گرفته تا طراحی شخصیت‌ها- کاملاً بازطراحی کرده‌ایم. ما همه چیزهایی را که در طول یک دهه از زمان نسخه اصلی یاد گرفته‌ایم استفاده کرده‌ایم. از فناوری جدید هم برای ایجاد چیزی استفاده کرده‌ایم که به اصل وفادار بماند، اما به روشی به‌روز شده آن را دوباره بازیابی کند.»

به طور خاص، شما متوجه دنیایی با جزئیات بیشتر و تعاملی‌تر خواهید شد که در آن برای هرچیز واکنشی وجود دارد. نور از میان درختان عبور می‌کند، خزه‌ها در آب می‌چرخند وقتی نزدیک آن می‌روید، و وقتی پشت ماشین‌های رهاشده کمین می‌کنید برخورد گلوله آن‌ها را می‌لرزاند.

سخت‌افزار ارتقا یافته پلی استیشن ۵ هم  NPCها را هوشمندتر کرده است. هوش مصنوعی می‌تواند محیط‌ اطراف آن‌ها را تجزیه و تحلیل کند و مطابق با آن تطبیق دهد. این یعنی در مقایسه با آدم‌بدهای محدود و از پیش‌برنامه‌ریزی‌شده نسخه بازی اصلی، برخوردهای جالب‌تر و متنوع‌تری ایجاد می‌کند. علاوه بر این، پلی استیشن 5 اجازه فعال‌بودن همزمان ۱۲۸ NPC را می‌دهد، در‌حالی‌که نسخه اصلی بازی در پلی استیشن ۳ امکان‌ فعال‌بودن هشت NPC همزمان را ارائه می‌کرد. اما نگران نباشید، لازم نیست همزمان با ۱۲۸دشمن بجنگید.

جان بلومی، برنامه‌نویس ارشد این بازی، می‌گوید: «ما به لطف فناوری‌های جدید، تجزیه و تحلیل توپوگرافی، مسیریابی و میدان دید، برخوردهای پویاتری داریم، بنابراین چیزهایی مانند پنهان‌کاری و کمین در موقعیت‌ها بیشتر به کار می‌آید. این‌ها در نهایت بازی را برای بازیکنان جذاب‌تر می‌کنند. هربار تجربه این بازی چیز یکسانی به شما نمی‌دهد. شما می‌توانید خود را هربار در موقعیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی قرار دهید که شاید حتی ما در ناتی داگ نتوانیم آن‌ها را توضیح دهیم.»

البته همه این‌ها علاوه بر بهبودهای معمولی‌ (انیمیشن‌های بهبودیافته، صدای سه بعدی، بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی DualSense) است که در یک بازسازی یا ریمستر برای پلی استیشن ۵ دریافت می‌کنید.

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵  عرضه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->